en
pl
home

Paweł Tkaczyk na Golden Marketing Conference

- Zarabiam na życie opowiadaniem historii – mówi Paweł Tkaczyk, mówca publiczny oraz doradca budowania marki.

Design Thinking w biznesie

- Jeśli ludzie chcą pracować, to pracują – mówi Wojciech Ławniczak, doradca biznesu, jeden z gości Golden Marketing Conference.

Przepraszam, czy Pańska firma posiada ofertę wartości?

Co to jest oferta wartości i dlaczego każda firma powinna ją mieć - mówi Artur Staniec, Dyrektor Biura w Warszawie firmy Simon – Kucher & Partners.

Rola marki w B2B – czy ma znaczenie?

Na Golden Marketing Conference Agnieszka Węglarz, Dyr. Programu ICAN Total Marketing B2B rozmawia z Michałem Guzkiem, członkiem zarządu firmy Hicron.

Nowoczesne technologie w badaniach rynkowych - Michał Banach

Dziś musimy zbadać to, co klient nie mysli, ale czuje

Czuję więc jestem - Marek Zieliński

Badania pokazują, że w podejmowaniu decyzji, jak i w ocenie sytuacji, coraz większą rolę odgrywa najstarsza część mózgu odpowiedzialna za emocje.

Be more human! - rozmowa z Natalią Hatalską

To technologia ma służyć człowiekowi, a nie na odwrót. Natalia Hatalska opowiada o trendach na 2016 rok. Głównym trendem pozostaje nadal człowiek.